ناشر منبع

null برگزاري اجلاس ساليانه مجمع مشاورتي ملي- بين المللي

اين اجلاس دو روزه با حضور دكتر عباس لطفي رييس پژوهشگاه ، دكتر خسرو عادلي رييس بخش بيوشيمي باليني دانشگاه تورنتو كانادا، دكتر حجت‌اله ولي رئيس بخش ميكروسكوپ الكتروني دانشگاه مك‌گيل ، دكتر كريم نيرنيا رييس انستيتو فناوري‌هاي سلولي و مولكولي مونترال كانادا، دكتر علي‌هاتف سلمانيان معاون پژوهشي ، دكتر صادق حسن‌نيا معاون اداري و پشتيباني ، اميراسماعيل ثقفي‌نيا معاون فناوري پژوهشگاه و متخصصين دانشگاه‌ها و مراكز پژوهشي برگزار شد.
شايان ذكر است محوريت اصلي اين اجلاس ارزيابي عملكرد پژوهشگاه در سال ۹0 و بررسي برنامه آن در سال ۹۱ بود.