به گزارش روابط عمومي پژوهشگاه، جمعی از كاركنان پژوهشگاه به مناسبت ايام دهه مبارك فجر انقلاب اسلامي ايران، روز نوزدهم بهمن ماه سال جاری با حضور در مرقد امام راحل ضمن قرائت فاتحه و اداي احترام به روح مطهر ايشان بار ديگر با اهداف و آرمان هاي والاي آن امام راحل تجديد بيعت نمودند.