ناشر منبع

null نخستين جشنواره دانش‌آموزي زيست فناوري

ستاد توسعه زيست‌فناوري معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري در راستاي گسترش فعاليت‌هاي ترويجي خود " نخستين جشنواره دانش‌آموزي زيست فناوري" را از تاريخ 28/11/90 لغايت 2/12/90 در محل اردوگاه شهيد باهنر تهران برگزار مي‌كند. هدف اصلي از برگزاري اين جشنواره ايجاد فضاي رقابت سالم و انگيزه در دانش‌آموزان، فعاليت در اين حوزه و كمك به شكوفايي استعدادهاي نسل جوان است.