ناشر منبع

null تقدیر از کمیته اجرایی نخستین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری ایران

در این مراسم دکتر اکبری معاون پژوهشی پژوهشگاه به نیابت از دکتر لطفی از برگزار کنندگان این جشنواره قدردانی کرد.
ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای گسترش فعالیت های ترویجی خود " نخستین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری" را از تاریخ 28 بهمن الی 2 اسفند ماه سال جاری با حضور 110 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و دبیران زیست شناسی از سراسر کشور در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار کرد.
هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای رقابت سالم و انگیزه در دانش آموزان، فعالیت در این حوزه و کمک به شکوفایی استعدادهای نسل جوان بود.