Asset Publisher

null عقد تفاهم نامه بین پژوهشگاه وهلدینگ توسعه راهبرد سلامت برکت
14:50

عقد تفاهم نامه بین پژوهشگاه وهلدینگ توسعه راهبرد سلامت برکت

نشست عقدتفاهم نامه علمی فی ما بین پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت وابسته به هلدینگ توسعه راهبرد سلامت برکت برگزار گردید . 
در ابتدای نشست دکتر جواد محمدی با اشاره به توانمندی علمی پژوهشگاه در بحث تشخیص زود هنگام سرطان، طراحی و ساخت کیت های تشخیصی بیماری های انسانی،ساخت واکسن HPV و.... عنوان کرد: با توجه به قابلیتها ی هر دو مجموعه راههای بسیاری برای همکاری در بحث تشخیص و درمان سرطان وجود دارد تا بیماران سرطانی بتوانند از آن بهره مند شوند.
و ادامه داد در طرحهای مشترک و تفاهم نامه های پیشین پژوهشگاه با بنیاد برکت این قابلیت ها کاملا نمایان بوده اند و جامعه نیز اآن بهره مند شده و خواهد شد.
در ادامه این نشست آقای دکتر صابر احتشامی مدیرعامل هلدینگ توسعه راهبرد سلامت برکت ضمن بیان قابلیت های این هلدینگ در مدیریت درمان و مشاوره در امر راه اندازی بیمارستان های تخصصی و فوق تخصصی در کوتاه ترین زمان ممکن عنوان نمود که قطعا همکاری فی ما بین در راستای تشخیص و درمان سرطان و بیماران سرطانی مثمر ثمر خواهد بود.
در پایان این نشست تفاهم نامه ای با مفاد برگزاری سمینارها و همایش های مشترک آموزشی و تحقیقاتی، همکاری در ساخت، تجهیز و راه اندازی مراکز درمانی،همکاری تحقیقاتی در زمینه تشخیص و درمان سرطان بین پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری و بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی سرطان برکت منعقد گردید.