Asset Publisher

null تسلیت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و سردارسید عباس نیلفروشان
09:28

تسلیت شهادت حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله و سردارسید عباس نیلفروشان

بِسمِ الله الرّحمنِ الرّحیم
مِّنَ ٱلمُؤمِنِينَ رِجَال صَدَقُواْ مَا عَهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَيهِ فَمِنهُم مَّن قَضَى نَحبَهُۥ وَمِنهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِيلا

(احزاب ۲۳)
از مؤمنان مردانى هستند كه به آن‌چه با خدا بر سر آن پيمان بستند [از بذل جان و فداكارى] به راستى وفا كردند؛ پس برخى از آنان پيمان خويش به‌سر آوردند و برخى انتظار برند و هيچ‌گونه دگرگونى [در عهد و پيمان] پديد نياوردند.
شهادت مجاهد خستگی‌ناپذیر،پرچمدارایستادگی و آزادگی، اسوه قیام در برابر رژیم جنایتکار صهیونیستی، سید مقاومت، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن نصرالله، همچنین شهادت سردار رشید سپاه اسلام شهید عباس نیلفروشان و جمعی از فرماندهان شجاع جبهه مقاومت به دست عمال آمریکای جهانخوارو رژیم منحوس صهیونیستی را به حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا لمقدمه الفداء، رهبر فرزانه  انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) ، مردم عزیز ایران و لبنان، امت اسلامی و همه آزادیخواهان جهان تبریک و تسلیت عرض می‌نمائیم.
نهایت آرزوی رهروان راه حسینی (ع) و سربازان سلحشور مکتب خمینی (ره) شهادت در راه اسلام است و سیدمقاومت همواره آرزوی شهادت در دل داشت که خداوند متعال او را به آرزویش رساند و پس از قریب به سه دهه مجاهدت و مبارزه با رژیم تا بن دندان مصلح و تروریست صهیونیستی به یاران شهیدش پیوست.
بی‌تردید خداوند روح پرفتوح این مرد آسمانی و سردار رشید سپاه اسلام شهید سید عباس نیلفروشان و سایر سربازان و فرماندهان محور مقاومت را با حضرت ثارالله ، سید الشهدا امام حسین (ع) و شهدای کربلا محشور خواهد شد.
ما باور و ایمان داریم که رژیم جنایتکار و وحشی صهیونیستی با به خاک و خون کشیدن مردم بی دفاع لبنان و غزه و ترور و به شهادت رساندن پرچمدار جبهه مقاومت شهید سید حسن نصرالله و فرماندهان بزرگ سپاه اسلام نخواهد توانست مانع از نابودی خود شود. شهادت حجت الاسلام سیدحسن نصرالله نه تنها خللی در راه مبارزه با نظام سلطه جهانی به سرکردگی آمریکا و اسرائیل ایجاد نخواهد کرد بلکه بر انگیزه و اراده جبهه مقاومت خواهد افزود.