در این مراسم دکتر اکبری معاون پژوهشی پژوهشگاه به نیابت از دکتر لطفی از برگزار کنندگان این جشنواره قدردانی کرد.ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در راستای گسترش فعالیت های ترویجی خود " نخستین جشنواره دانش آموزی زیست فناوری" را از تاریخ 28 بهمن الی 2 اسفند ماه سال جاری با حضور 110 دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی و دبیران زیست شناسی از سراسر کشور در محل اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار کرد.هدف از برگزاری این جشنواره ایجاد فضای رقابت سالم و انگیزه در دانش آموزان، فعالیت در این حوزه و کمک به شکوفایی استعدادهای نسل جوان بود.