اولين کارگاه آموزشي تئوري و عملي نوروايمونوسايکواونکوژنتيک در تاريخ سوم الي پنجم اسفند ماه سال جاري توسط دکتر قاسم آهنگری از اعضای هیات علمی پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست فناوری برگزار می شود.
گفتنی است در این کارگاه که با همکاری مرکز تحقیقات سرطان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، انستیتو روانپزشکی تهران – دانشگاه علوم پزشکی تهران و مرکز منطقه ای سازمان بهداشت جهانی در بهداشت اعصاب و روان برگزار می شود. دانشجویان مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری در رشته های ژنتیک، بیوتکنولوژی علوم آزمایشگاهی، پزشکی و.... می توانند با حضور در کارگاه با دستاوردهای جدید این علم آشنا شوند.هدف از برگزاری این کارگاه آشنایی شرکت کنندگان با مقدمه اي بر بيماري هاي سرطان، مقدمه اي بر ژنتيک مولکولي، استخراج RNA و DNA و ساخت cDNA، شناسايي و سنجش کمي ژن هاي عصبي در سرطان به روش Real time-PCR، تغييرات بيان ژن هاي عصبي در بيماري هاي سرطان، Sequencing و آناليز آماري Data مي باشد.
لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام بیستم بهمن ماه خواهد بود. علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 44580406 تماس بگیرند.در پایان کارگاه به شرکت کنندگان گواهی نامه معتبر اعطا خواهد شد.
دريافت فرم ثبت نام كارگاه
دريافت پوستر كارگاه